شااااید آینده

مهاجرت به کانادا

شااااید آینده

مهاجرت به کانادا

بعد از سلام

چند وقتی که توی انفرادیم و دارم شدیدا برای ایلتس می خونم امتحانم اردیبهشت ماهه و چون خیلی اوضاع خوبی ندارم یک ماهی مرخصی گرفتم  و معلم خصوصی و کمبریج و نمونه تست و خلاصه از این بازیا ، تا حالا همیشه یادداشهام کاغذی بود اما از اون جائیکه عصر دیجیتال و ارتباطات هست و پیپر لس و از این حرفا دیدم برای یه فارغ التحصیل رشته کامپیوتر خوبه که به این جریان بپیونده ... دروغ نگم سه  و سال پیش هم در فکر share کردن حرف دل با دوستان صفر ویکی بودم اما وقتشو نداشتم اما حالا که غربت انفرادی داره از پا درم میاره شاید این تنها ارتباط با بیرونه ...

منم مثل خیلیا می خوام فدرال اقدام کنم فعلا که مشکلی به جز آیلتس ندارم  اگه قانونی چیزی سبز نشه دارم یه روزنه هایی به بیرون پیدا می کنم ...

راه سختی در پیش است تاریک و پر از فراز و نشیب نمی دانم شاید در پس این راه دری به سوی خوشبختی باشد و شاید پرتگاهی مرگ آور، بهرحال آزادیست هر چه باشد بهتر است از این کوره راه ...

به امید آزادی

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا (به کانادا چنین شتابان ) سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.mosaferekanada.blogfa.com

پاپیون جان سلام
خوشحالم که به جمع وبلاگ نویسان پیوستی و خوشحالم که تو هم داری برای آزادی می جنگی . عزیزم بهترین کتاب برای ریدینگ که من میتونم بهت معرفی یکنم و خیلی از خوندنش لذت می برم کتاب prepration and practice هست خیلی روان و خوب توضیح داده دیگه اینکه من کلی کتاب برای ریدینگ دارم می خونم مثل concept and comments و کتاب Flash که خیلی مهمه تا جایی که می تونی دایره لغاتت رو با کتابهای لغت بالا ببر امیدوارم موفق باشی . با اجازه لینکت می کنم .

ممنون عزیزم از راهنماییت اتفاقا دارم حسابی لغت یاد می گیرم البته فعلا همه چیز جدیده برام

هر فیلم ۱۰۰ تومان !! چهارشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.Pool-Vate.Com

سلام دوست عزیز.سریع میرم سر اصل مطلب ما یه سایت زدیم که در حال حاضر از نظر قیمت اولین و مطمعنا آخرین سایت است در زمینه فیلم و اختصاصی سایت خواهشمندم برای یک بار هم از سایت ما دیدن فرمایید: www.Pool-Vate.Com با تشکر..درضمن ما هر فیلم رو 100 تومان میدیم !!!

سولماز دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام.میشه سایت رسمی واسه مهاجرت از طریق فدرال رو به ما معرفی منید؟من و همسرم قصد داریم بدون وکیل اقدام کنیم.

سلام عزیزم سایت اداره مهاجرت کانادا البته به زبان انگلیسی کاملا روند مهاجرت همچنین همه فرمها رو ارائه داده البته تو سایت ایرانتو هم به فارسی همه چیز هست .
موفق باشید به سوی آزادی

مانا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ

www.cic.gc.ca
به سولماز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد